Zoom,отчита растежа на клиентите през последното тримесечие,повишава очакванията.

Zoom Video Communications Inc. –1,15% броят на клиентите нарасна рязко и приходите почти се утроиха през първото тримесечие, което показва, че технологичният любимец на пандемичната ера се радва на силен растеж на клиентите, тъй като офисите се отварят. Zoom, което се превърна в домакинство по време на пандемията, тъй като отдалечената работа и дистанционното обучение започнаха, се разширява извън първоначалния си фокус върху комуникациите и сътрудничеството, за да предлага услуги като уеб семинари, чат и приложения на трети страни. Компанията също така е въвела функции за подпомагане на бизнеса, при който част от персонала се връща в офисите, докато други продължават да работят отдалечено. „Хибридният модел е тук, за да остане“, заяви главният изпълнителен директор Ерик Юан във вторник. Zoom Rooms, традиционната конферентна зала на компанията, и Zoom Phone, която компанията продава като телефонна опция за сбирки и изпълнителни офиси, отбелязаха силен ръст на потребителите, тъй като повече служители се върнаха в традиционните офиси, казаха ръководителите на компанията. Телефонната услуга, базирана на облачни изчисления, достигна 1,5 милиона места, в сравнение с 1 милион, отчетени от компанията през януари. Акциите на Zoom, които затвориха леко във вторник на 327,72 долара, нараснаха с 2% при търговия след работно време след отчета за приходите. Компанията се присъединява към други технологични фирми, които се радват на солидно търсене, тъй като клиентите връщат служителите си в офиси и надграждат технологиите. Продажбите на персонални компютри, които нараснаха в началото на пандемията, се очаква да останат повишени, тъй като компаниите и училищата приемат хибридни договорености. Алекс Чо, който управлява личния системен блок на HP Inc. , заяви на индустриално събитие във вторник, че предположенията около компютрите са се променили. Сега хората инвестират в един компютър на човек, а не само в един за пандемия на домакинството. Той каза, че има и нарастваща тенденция да има поне втори компютър на човек, включително специален работен компютър. По подобен начин Cisco Systems Inc., дългогодишен индустриален звънец и гигантът за бизнес софтуер Salesforce.com Inc. издадоха възходящи перспективи. През последното тримесечие Salesforce отчете рекорден брой договори на стойност поне 1 милион долара.

Zoom, която започна да търгува на публичните пазари през 2019 г., се очерта като един от най-големите победители от преминаването към дистанционна работа и дистанционно обучение, сравнявайки го с по-големите конкуренти като Microsoft Corp. MSFT-0,91% Броят на потребителите, които плащат, скочи рязко. Броят на клиентите с повече от 10 служители достигна около 497 000 през последния период, с около 30 000 повече от предходното тримесечие, а клиентите, генерирали над 100 000 долара през последните 12 месеца, достигнаха 1 999, което е с около 22% повече от предходното тримесечие и повече отколкото двойно в сравнение с предходната година. Като цяло печалбата на Zoom за първото тримесечие достигна над 227 милиона долара от около 27 милиона долара година по-рано. Междувременно приходите достигнаха 956,2 милиона долара спрямо 328,2 милиона долара преди година. Резултатите побеждават прогнозите на Zoom и Wall Street, според FactSet. Zoom инвестира сериозно за разширяване на капацитета и предлага безплатни акаунти на някои по време на пандемията, като училищни квартали. Това доведе до рязко увеличение на оперативните разходи, движени от продажбите и маркетинговите разходи, тъй като Zoom увеличи наемането. Компанията заяви, че все още има много неизвестни около пандемията. Сега се очаква годишният приход да достигне 3,98 млрд. До 3,99 млрд. Долара, в сравнение с по-ранната си гледна точка от 3,76 млрд. До 3,78 млрд. Долара. Базираната в Калифорния компания също повиши прогнози за печалба за годината до диапазон от 4,56 до 4,61 долара за акция от 3,59 до 3,65 долара за акция.